Три прости препоръки -



    Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Игри
Таро | Цветя
Речник Отзиви



 Пими ®

Страница 1 из 11
Форум » » » Планът Протал - Пиер Дюкан » Три прости препоръки
Три прости препоръки
Затова пък през преходния етап - за запазване на теглото - спортът е от изключително значение както за да предотврати напълняването, така и за да заздрави отслабналите мускули и да стегне отпуснатата кожа. Опитът показва, че редовните физически упражнения не са любимото занимание на затлъстелия - отвращението към движението и физическото усилие са част от елементите, допринесли за свръхтеглото му.
Затова за отслабналия, чиято окончателна стабилизация трудно се постига, Протал предлага три прости препоръки, които могат да се изпълнят и от най-неподатливите.

 Откажете се от асансьора. Тази препоръка е колкото проста, толкова и задължителна. Който иска да стабилизира постигнатото тегло, трябва завинаги да се откаже от услугите на асансьора. Качването или слизането по стълби е дейност, която натоварва най-големите мускули и предизвиква изразходването на много калории за малко време. Освен това тя позволява на сърцето на уседналия гражданин редовно да сменя ритъма си, което е отлично средство за избягване на инфаркта.

Но тази препоръка има и друг, скрит смисъл. Тя позволява на пациента да проверява няколко пъти дневно дали е твърдо решен да стабилизира теглото си.
Да хванеш перилото на стълбата и да се заизкачваш въодушевено, е просто, полезно и логично действие, нещо като намигване, с което читателят ми казва, че вярва в плана ми.
Да избереш асансьора под претекст, че закъсняваш или че носиш тежка торба, означава да поставиш началото на отпускане, което може само да се увеличава. Така че стегнете се и изберете стълбището.

 Стойте прави колкото можете повече. Винаги когато не е задължително да седите или да лежите, стойте прави. Разпределяйте тежестта си равномерно върху двата крака. Всяка друга поза натоварва не мускулите, а ставните връзки, при което не се изразходва никаква енергия.

Не подценявайте тази на вид безобидна препоръка - изправеният стоеж предизвиква статично съкращаване на най-големите мускули - седалищните, четириглавите и голямопищялните.
Да стоите прави и здраво стъпили на краката си, е действие, което, ако стане редовно, консумира достатъчно енергия, за да не бъде пренебрегвано.

 Ходете целево. Ходенето заради самото ходене е добро физическо упражнение, при което се изразходва достатъчно енергия, за да бъде включено в един стабилизационен план. Но практиката показва, че то отнема и доста време, поради което заетите хора го отхвърлят.

Не е така с целевото ходене, което по дефиниция не е самоцелно упражнение. Да се приберете вкъщи пеш, да отидете на пазар или на гости на собствените си крака, е естествена човешка дейност, която ще ви е лесно да приемете.
През периода на стабилизиране на теглото бившият затлъстял трябва отново да се научи да използва тялото, което с право е смятал за непоносим товар, спъващ свободата му. Трайното отслабване не става с вълшебна пръчица, а с рехабилитация, която се извършва в главата ни и която трябва да желаем. То е работа над себе си, която носи такова удовлетворение, че оправдава всички усилия. Да спазва един ден седмично протеинова диета, да гълта три супени лъжици дневно овесени трици, да пофлиртува със студа, да стои прав, да ходи при всяка възможност и да забрави асансьорите - за бившия затлъстял в период на стабилизация всичко това е нищожна цена, срещу която си възвръща свободата, достойнството и нормалността.
Накрая, ако трябва да се избере една-единствена от горните препоръки, то би трябвало да е отказът да се ползва асансьор - полезна и лесна за изпълнение мярка, която отнема малко време и много енергия, единствената, която може да се приеме „завинаги".

 
Форум » » » Планът Протал - Пиер Дюкан » Три прости препоръки
Страница 1 из 11
Поиск:
Monthly Horoscope | Horoscopes | Chinese Horoscopes | Music | Business, Careers (2) (3) (4) (5) | Colleges | Cosmetics | Business, Careers /// College, Universities / Business /// Business / College, Universities, Careers / Films, Movies / Cosmetics /// Business / Cosmetics / College /// Business / College / Top Movies / Tatuajes /// College / Cosmetics / GSM / Business /// Cosmetics / College, Universities / Hard Dance / Business /// Business / College, Universities / Tehno / House Mix / Massage Music /// College, Universities / Business / Tokio Hotel /// College, Universities / Business / Enigmatic Hits / Super Driving Hits /// College, Universities / Business / Buddha Bar / Links / Surprise | Surprise2

Контакт         54.205.140.252           Събота          03.12.2016, 11:33