Три промени в хранителните навици -



    Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Игри
Таро | Цветя
Речник Отзиви



 Пими ®

Страница 1 из 11
Форум » » » Планът Протал - Пиер Дюкан » Три промени в хранителните навици
Три промени в хранителните навици
Яжте бавно и дъвчете добре

Днес е научно доказано, че прекалено бързото хранене води до напълняване. Английски учени са филмирали със скрита камера две групи жени - едните страдащи от обезитет, другите с нормално тегло. Оказало се, че жените с нормално тегло дъвчели два пъти повече от дебелите жени, по-бързо се насищали и имали по-малка нужда от нишестени и сладки храни в часовете след ядене.
Съществуват два вида насищане - механичното насищане чрез напълване на стомаха и истинското насищане, което настъпва, когато смлените храни отидат в кръвта и после в мозъка. Тези, които се хранят много бързо, могат да разчитат само на разтягането на стомаха си, за да задоволят глада си. А това често става с огромни количества, които обясняват сънливостта и подуването, показващи, че мярката е прехвърлена.
Обратно, индивидът, който се храни бавно и дъвче по-дълго, изчаква калориите и хранителните вещества да стигнат до мозъка му и да предизвикат засищане. Такъв човек започва да се засища още по средата на яденето и отказва сиренето и десерта.
Знам, че навикът да се храниш бързо не се преборва лесно и знам какво мъчение е да ядеш със скоростта на костенурка, когато си гладен като вълк.
И все пак бившият дебеланко, който трудно запазва теглото си, не бива да се усмихва пренебрежително на тази мярка. Той трябва да повярва, че тя може много да му помогне. Следва също да знае, че волевото усилие да се яде по-бавно не е токова голямо, колкото изглежда. То трае само няколко дни и бързо се превръща в навик.
Ето един любопитен съвет, даден на човек със свръхтегло от индийския му гуру: „Когато се храните, дъвчете както сте свикнали, но преди да погълнете залъка си, избутайте го с език към зъбите и отново го сдъвчете. След две години ще сте възстановили нормалното си тегло." Съветът се оказал ефикасен.

Пийте много вода, докато се храните

Според една инструкция с неизвестен произход, проникнала в колективното несъзнавано, да пием вода, докато се храним, е вредно.
Това клише е не само нелепо и необосновано, но и не отговаря на истината. Специално за затлъстелия пиенето на вода по време на ядене е полезно по три причини.
 Водата допълнително запълва стомаха и предизвиква усещане за насита.
 Водата спира за малко усвояването на твърдата храна. Тази пауза осигурява на химическите пратеници на наситата време да преминат в кръвта и в мозъка и да задоволят глада.
 И накрая, когато е студена или дори хладна, водата намалява общата температура на храните в стомаха, които трябва да са затоплени, за да проникнат в кръвта. Така се изразходват допълнителни калории.

На практика, за да се възползвате пълноценно от водата, препоръчително е да изпиете една голяма чаша студена вода преди ядене, втора на няколко пъти по време на яденето и трета, преди да станете от масата.

Не си сипвайте допълнително

За периода на запазването на теглото, който е преходен период между отслабването и окончателното стабилизиране, Протал предлага две гала вечери и препоръчва да се прояви здрав разум - яжте колкото искате, но никога не си досипвайте.
Бившите затлъстели с несигурна стабилизация имат интерес да спазват това правило, към което стройните хора се придържат спонтанно.
Сипете си обилна порция със съзнанието, че няма да има допълнително. Така ще се храните с по-добър апетит и без да бързате.
В момента, когато се изкушите да подадете чинията си, знайте, че прекрачвате опасна граница. Оставете чинията на мястото й и си мислете за следващото ястие.

 
В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Какво по-просто от това да пиете вода, докато ядете, да дъвчете по-дълго храната и никога да не си досипвате! Просто и ефикасно, защото когато бъдат приети, тези мерки бавно, но сигурно ще променят навиците ви.
Както и другите извънредни мерки, свързани със студа и целевото ходене, тези три препоръки не са ограничителни и са изключително полезни.
Склонният към затлъстяване трябва да знае, че никога няма да отслабне завинаги, ако не се откаже от онази своя част, която го закотвя в порочно хранително поведение.
Описаната комбинация от мерки бележи пътя на стабилизирането и ви води към мечтания резултат - да живеете приятно, като се храните като всички останали шест дни седмично.

 
Форум » » » Планът Протал - Пиер Дюкан » Три промени в хранителните навици
Страница 1 из 11
Поиск:
Monthly Horoscope | Horoscopes | Chinese Horoscopes | Music | Business, Careers (2) (3) (4) (5) | Colleges | Cosmetics | Business, Careers /// College, Universities / Business /// Business / College, Universities, Careers / Films, Movies / Cosmetics /// Business / Cosmetics / College /// Business / College / Top Movies / Tatuajes /// College / Cosmetics / GSM / Business /// Cosmetics / College, Universities / Hard Dance / Business /// Business / College, Universities / Tehno / House Mix / Massage Music /// College, Universities / Business / Tokio Hotel /// College, Universities / Business / Enigmatic Hits / Super Driving Hits /// College, Universities / Business / Buddha Bar / Links / Surprise | Surprise2

Контакт         54.167.129.169           Събота          10.12.2016, 03:08