Практика на белтъчния четвъртък -



    Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Игри
Таро | Цветя
Речник Отзиви



 Пими ®

Страница 1 из 11
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Практика на белтъчния четвъртък
Практика на белтъчния четвъртък
Подбор на храните

• Постни меса. Вече знаете, че свинското и агнешкото са прекалено тлъсти, за да се причислят към чистите протеини.
Измежду разрешените меса най-добра оценка заслужава конското. Това е може би най-здравословното месо, което се продава по магазините. Бедно на мазнини, то е най-препоръчителното за белтъчния четвъртък, единственото, което през този ден може да се консумира сурово.

Следва телешкото, което също е от постните меса, като шницелът е най-подходящ за белтъчния четвъртък. Печеното също е позволено, стига да е добре опечено.
Котлетът е по-тлъст и може да се консумира през останалите дни от седмицата.

Различните части на говеждото съдържат различно количество мазнини. Освен много тлъстите части, които се използват за варено, тлъсти са и рибицата и пържолата, които не влизат в тесния кръг на чистите протеини.

Стекът и филето са може би най-постните части на това животно. Продават се и замразени шницели от мляно месо с 5% мастни вещества. Тези три вида говеждо можете да консумирате в четвъртък без угризения.

Затова пък контра филето и бифтекът, които са малко по-тлъсти, но са позволени през протеиновите дни на първа, втора и трета фаза, в четвъртък трябва да се избягват.

Добре е също да се знае, че през този ден говеждото следва да се изпича добре, което не намалява качеството на белтъчините му и елиминира част от мазнините му.

• Риби и морски дарове. В режима на чистите протеини от първа, втора и трета фаза на плана Протал бях включил всички риби, от най-постните до най-тлъстите. С течение на времето приех и тлъстите, защото сините риби от студените морета - сьомга, сардина, скумрия и тон, са храни, извънредно полезни за сърцето и съдовете, като при това не съдържат повече мазнини от говеждото филе.

Същото това съдържание на мазнини обаче, приемливо през първите три периода на плана Протал, не е разрешено в белтъчния четвъртък на финалния период, който остава единственият защитен ден. За сметка на това в четвъртък бялата риба е най-добрият ви съюзник.

Извън класическите начини за приготвяне на риба, като варене, печене във фолио, в тава, на грил или в тиган, има една проста и оригинална рецепта - рибата се консумира сурова. Това важи за налима, златната рибка или черната мерлуза. Накиснати за няколко минути в лимонов сок, нарязани на тънки резени или на малки кубчета, посолени, поръсени с чер пипер и с подправки, те са свежо и вкусно предястие.

Калканът, барбунът и скатът са най-тлъстите бели риби, които са безкрайно по-постни от най-аскетичното парче месо. Ще рече, че можете да консумирате бяла риба без страх.

Ракът, скаридите, мидите, стридите, пектинът са по-постни и от рибата.

Една чиния с морски дарове може да ви е много полезна, ако сте принудени някой четвъртък да приемете неочаквана покана за ресторант. Но ако сте любители на морските дарове и обичате да си хапвате от тях повечко, избягвайте тлъстите стриди.

• Птици. Консумирани без кожата, птиците, с изключение на тези с плоски клюнове - на патиците и гъските, са една от най-добрите основи на протеиновия режим. Специално за белтъчния четвъртък се налагат някои уточнения.

Пилето е разрешено, но освен кожата избягвайте крилцата, горната част на кълката и трътката. Тях запазете за другите дни от седмицата.
Останалата част от пилешкото е разрешена. Токачката и пуйката са най-постните възможни птици, консумирайте ги свободно. Заекът е прекрасен източник на чисти протеини. Пъдпъдъкът и гълъбът могат да разнообразят и да предадат празничност на вашия белтъчен четвъртък.

Всяка от тези птици се приготвя по различен начин.

Пилето е най-добро във фурната или на грил. В четвъртък го изпечете на грил и не забравяйте, щом го сервирате, веднага да го извадите от сока, който е пуснало.

Пуйката и токачката се пекат на фурна, като начесто се заливат с вода и лимон, за да отделят мазнината си. За пъдпъдъците и гълъбите в четвъртък използвайте грила, а не фурната.

Колкото до заека - през този ден избягвайте соса с горчица, използван по време на ударния режим. Най-добре го пригответе с обезмаслена сметана и подправки.

• Яйца. Белтъкът е най-богатата на протеини храна, и то далеч по-чиста от белтъчните концентрати. Но белтъкът е само част от яйцето, а жълтъкът съдържа сложни мастни вещества, най-известното от които е холестеролът. Двата заедно образуват балансиран ансамбъл, който можете да консумирате в четвъртък.

Все пак, ако сте особено труден за стабилизиране индивид или когато седмицата ви е била твърде натоварена в хранително отношение и е необходимо да извлечете от четвъртъка цялата възможна полза, не злоупотребявайте с яйцата или консумирайте само белтъци.

Друго решение е да си приготвите омлет или бъркани яйца с един жълтък и два белтъка или, ако сте много гладни, да прибавите обезмаслено мляко на прах. Знайте обаче, че тези предпазни мерки ще се окажат безсмислени и ще провалят всичките ви усилия, ако опържите яйцата си в масло или олио. Подарете си един тефлонов тиган от добра марка и капнете няколко капки вода, преди да счупите яйцата.

• Обезмаслени млечни продукти. Обезмаслените кисели млека и изварата имат голямото предимство, че не съдържат мазнини. Но какво остава тогава от тези храни, чиято консумация според статистиките се увеличава с всяка изминала година? Остават, разбира се, белтъчините на млякото, тези, от които се правят белтъчини на прах. Но остават и умерени количества лактоза или млечна захар, която в случая ви е излишна.

В диета за отслабване, на която се подлагате пет последователни дни в продължение на седмици или месеци (през първите два етапа на плана Протал), присъствието на лактозата, както показва опитът, не се отразява върху постиженията на режима на чистите протеини и обезмаслените млечни продукти, единствен източник на свежест, могат да се консумират без ограничение или поне до 700 - 800 г на ден.

В режима на окончателната стабилизация обаче, който спазвате само един ден седмично, храните трябва да бъдат обект на още по-фина селекция, за да се ограничи присъствието на лактозата. Когато сравним състава на обезмасленото кисело мляко и обезмаслената извара, виждаме, че при едно и също съдържание на калории изварата носи повече белтъчини и по-малко лактоза от киселото мляко. Следователно в четвъртък любителите на обезмаслени млечни продукти ще имат интерес да предпочетат изварата. Ще имат пълната свобода да ядат кисело мляко през шестте останали дни от седмицата.

• Вода. И в този случай следва да се попромени режимът на чистите белтъчини. Използван за отслабване, литър и половина вода дневно ми изглежда най-доброто средство за прочистване на организъм, който изгаря собствените си мазнини. През стабилизиращия четвъртък обаче е добре да се засили дозата и да се премине към два литра вода на ден. Тази мярка, при която тънките черва направо се заливат с вода, намалява апетита им. Като разтваря в по-голяма степен храните, водата забавя асимилацията им и - допълнително предимство - ускорява перисталтиката на червата.

Тази чревна промивка, съчетана с максимална концентрация на белтъчини, действа като ударна вълна, чиято цел е не само да парализира усвояването в четвъртък, но и да удължи този ефект през следващите два-три дни, когато извличането на хранителни вещества достига най-високо си ниво.

• Сол. Солта е жизнено необходима за живота храна. Нашият организъм се къпе в нещо като вътрешно море (кръв, лимфа), чието съдържание на сол напомня това на океаните. Но солта е враг на този и още повече на тази, която се опитва да отслабне, защото, консумирана в голямо количество, тя помага на водата да се задържи в организма и да проникне във вече претоварените с мазнини тъкани.

От друга страна, лишеният от сол режим на отслабване намалява кръвното налягане и е уморителен, ако трае твърде дълго.
Затова през целия период на отслабването и на запазването на теглото Протал препоръчва само намаляване на солта.
Затова пък стабилизационният четвъртък трябва да бъде още по-беден на сол. Това намаляване само в един ден не може да свали кръвното налягане, но е достатъчно, за да позволи на погълнатата вода много бързо да премине през организма и да го пречисти.

Пречистването на тъканите е особено важно за жените, подложени на силно хормонално влияние и задържащи вода през някои моменти на цикъла си.
Поради същите причини употребата на горчица трябва да се намали в четвъртък. Оцетът, черният пипер, ароматните треви и подправките компенсират това намаление.

 
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Практика на белтъчния четвъртък
Страница 1 из 11
Поиск:
Monthly Horoscope | Horoscopes | Chinese Horoscopes | Music | Business, Careers (2) (3) (4) (5) | Colleges | Cosmetics | Business, Careers /// College, Universities / Business /// Business / College, Universities, Careers / Films, Movies / Cosmetics /// Business / Cosmetics / College /// Business / College / Top Movies / Tatuajes /// College / Cosmetics / GSM / Business /// Cosmetics / College, Universities / Hard Dance / Business /// Business / College, Universities / Tehno / House Mix / Massage Music /// College, Universities / Business / Tokio Hotel /// College, Universities / Business / Enigmatic Hits / Super Driving Hits /// College, Universities / Business / Buddha Bar / Links / Surprise | Surprise2

Контакт         54.211.82.105           Събота          10.12.2016, 01:11