Две порции нишестени храни седмично -



    Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Игри
Таро | Цветя
Речник Отзиви



 Пими ®

Страница 1 из 11
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Две порции нишестени храни седмично
Две порции нишестени храни седмично
Отначало са наричали нишестена храна само картофите, като впоследствие са прикачили към тях и брашнените, като хляба и макароните, както и ориза и царевицата.
За нашия случай през фазата на запазване на теглото трябва да бъдем благоразумни, затова ще ви представя тези храни в низходяща градация.

• Макаронените изделия са най-подходящата за момента храна, защото са приготвени от твърда пшеница с много устойчива растителна текстура, много по-устойчива от тази на обикновената мека пшеница. Физическата устойчивост на разграждане забавя смилането й и усвояването на съдържащите се в нея захари. Освен това макаронените изделия са ценени от всички и рядко се свързват с понятието за режим, което е приятно и успокоително за човека, преминал през дълъг период на ограничения. Накрая и главно, макаронените изделия са засищащи храни. Единственият им недостатък е в приготовлението им, което изисква да се добави масло, олио или сметана и като капак - сирене, обикновено грюер, което увеличава калорийната им стойност.
Така че яжте макарони на порции от по 200 г, но избягвайте да им слагате мазнина. По-добре добавете пресен доматен сок с лук и аромати. Ако бързате, можете да използвате домати от консерва. Колкото до сиренето, избягвайте грюера, който е твърде мазен. А и това сирене има слаб вкус и за да го усетите, трябва да изядете по-големи количества. Можете да добавите малко пармезан - той не е толкова мазен и има по-пикантен вкус. Италианците знаят какво правят.

• Кускусът, качамакът, булгурът и целите житни зърна са разрешени на порции от по 200 г два пъти седмично. Те също са произведени от твърда пшеница и поради този факт имат същите свойства като макаронените изделия. Но са по-малко познати и използвани, тъй като идват от чужди култури.
Кускусът често и справедливо е смятан за сложна за приготвяне храна, която ви предлагат предимно в ресторантите. Това не означава, че трябва да се лишавате от този ценен за стабилизацията на теглото ви продукт.
За да го приготвите бързо, поставете го в неметалически съд и добавете вода, ароматизирана с кубче телешки бульон, която да го залее и да надвиши нивото му с поне един сантиметър. Изчакайте пет минути докато зърното се напои и се надуе. После поставете съда в микровълновата печка за 2 минути, извадете го и раздробете с вилица бучките, отново вкарайте съда микровълновата - и готово.
Не добавяйте мазнина, бульонът е достатъчен. И не консумирайте кускус в ресторант, защото там го заливат с масло.
Италиански или корсикански качамак, ливански булгур и житни зърна са позволени в същите порции и приготвени по подобен начин.

• Лещата е друга подходяща нишестена храна, тъй като съдържа едни от най-бавните захари на света. За съжаление тя изисква известно време за приготовление, не всички я харесват и което е най-лошото, често е зле понасяна и обвинявана за появата на газове. Но за тези, които я обичат и я понасят, тя е прекрасна и засищаща храна, много подходяща за стабилизиране на теглото. Порцията трябва да е от 150 г. И в този случай никакви мазнини, само домати, лук и подправки.
Другите бобови също заслужават да се отбележат и са разрешени в същите порции без добавка на мазнини.
Бобът, грахът, нахутът принадлежат на едно голямо семейство и имат малко привърженици, тъй като обикновено се понасят по-зле и от лещата, но в хранително отношение са отлични продукти.

• Оризът и картофите също са разрешени, но, както сами сте забелязали, са поставени в края на списъка и следователно трябва да се консумират епизодично, като се отдаде предимство на предхождащите ги храни.
Оризът следва да се консумира без мазнина, като за предпочитане са сортовете с по-силен вкус, като оризът басмати, дивият ориз или пълнозърнестият ориз, чието усвояване забавено от влакната. Порциите не трябва да надвишават 125г варен ориз.
Колкото до картофите, те трябва да се приготвят небелени или увити във фолио, без да се добавя мазнина. Пържените картофи или още по-лошо чипсът са едни от редките продукти, които съветвам да забравите, защото не само че бъкат от мазнина, но и са канцерогенни и са вредни за сърцето и съдовете.

 
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Две порции нишестени храни седмично
Страница 1 из 11
Поиск:
Monthly Horoscope | Horoscopes | Chinese Horoscopes | Music | Business, Careers (2) (3) (4) (5) | Colleges | Cosmetics | Business, Careers /// College, Universities / Business /// Business / College, Universities, Careers / Films, Movies / Cosmetics /// Business / Cosmetics / College /// Business / College / Top Movies / Tatuajes /// College / Cosmetics / GSM / Business /// Cosmetics / College, Universities / Hard Dance / Business /// Business / College, Universities / Tehno / House Mix / Massage Music /// College, Universities / Business / Tokio Hotel /// College, Universities / Business / Enigmatic Hits / Super Driving Hits /// College, Universities / Business / Buddha Bar / Links / Surprise | Surprise2

Контакт         54.211.82.105           Събота          10.12.2016, 01:05