Продължителност на режима -



    Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Игри
Таро | Цветя
Речник Отзиви



 Пими ®

Страница 1 из 11
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Продължителност на режима
Продължителност на режима
Продължителността на преходния режим зависи от броя на свалените килограми, като за всеки свален килограм се добавят десет дни. Ако сте свалили 20 кг, ще трябва да спазвате режима 20 пъти по 10 дни, тоест 200 дни или 6 месеца и 20 дни, а за 10 кг -100 дни. Така можете да изчислите колко точно време ви отделя от режима на окончателната стабилизация. През всичкото това време ще трябва да спазвате възможно най-стриктно преходния режим, при който ще можете да консумирате колкото желаете от следните храни:

Белтъчини и зеленчуци

Досега, по време на смесения режим, сте се хранили последователно с белтъчини и с белтъчини плюс зеленчуци, тоест добре познавате тези две категории храни. От сега нататък край на редуването - белтъчините и зеленчуците са ваши, напълно и заедно. Белтъчините и зеленчуците представляват стабилна основа, върху която ще построите режима на запазване на теглото, както и този на окончателната стабилизация. Това показва колко са важни тези категории храна, които ще можете да консумирате до края на живота си, без да се ограничавате, когато пожелаете и в каквито искате комбинации.

Вероятно познавате всичките им елементи, но все пак ще ви ги припомня накратко, за да избегнем всяко недоразумение. За повече подробности можете да се справите с пълния списък, приложен към главите, посветени на ударния режим и на смесения режим. Та тези храни са:

• постните меса, най-постните части на говеждото и телешкото, конското;
• рибите и морските дарове;
• яйцата;
• обезмаслените млечни продукти;
• литър и половина-два вода;
• зелените и суровите зеленчуци.

Към тази основа, която ви е добре позната, Протал добавя нови храни, които ще подобрят всекидневното ви меню и които можете да въведете веднага в следните пропорции и количества.

 
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Продължителност на режима
Страница 1 из 11
Поиск:
Monthly Horoscope | Horoscopes | Chinese Horoscopes | Music | Business, Careers (2) (3) (4) (5) | Colleges | Cosmetics | Business, Careers /// College, Universities / Business /// Business / College, Universities, Careers / Films, Movies / Cosmetics /// Business / Cosmetics / College /// Business / College / Top Movies / Tatuajes /// College / Cosmetics / GSM / Business /// Cosmetics / College, Universities / Hard Dance / Business /// Business / College, Universities / Tehno / House Mix / Massage Music /// College, Universities / Business / Tokio Hotel /// College, Universities / Business / Enigmatic Hits / Super Driving Hits /// College, Universities / Business / Buddha Bar / Links / Surprise | Surprise2

Контакт         54.197.150.143           Четвъртък          08.12.2016, 05:58