Ритъм на редуването -



    Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Игри
Таро | Цветя
Речник Отзиви



 Пими ®

Страница 1 из 11
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Ритъм на редуването
Ритъм на редуването
След силния начален тласък, даден ви от режима на чистите белтъчини, отговорността за постигането на желаното тегло пада върху смесения режим, който ще се заеме със същинското отслабване.
Ритмичното въвеждане на зеленчуците силно намалява ефекта на чистите белтъчини и придава на този втори режим синкопиран вид както в организацията на храненето, така и в постигането на резултатите. И наистина, през идващите седмици теглото ще намалява, когато се консумират чисти белтъчини, на които организмът не може да се противопостави, а щом се появят зеленчуците, тялото ще си възвръща контрола над положението и ще се съпротивлява колкото може. В резултат ще наблюдавате ускорение, прекъсвано от паузи, поредица от завоевания, последвана от почивка, като всичко това все пак ще ви води към целта.

Какъв ритъм трябва да има редуването?

Най-ефикасният и който най-добре съответства на психологическия профил на дебелия човек, е ритъмът 5/5 - пет дни режим на чисти протеини, пет дни смесен режим на протеини и зеленчуци. Не е много лесно да се приложи, но решилият да действа дебел човек най-парадоксално обича трудностите, стига да го водят в желаната посока. Истината е, че този ритъм дава най-добри резултати.
• Друго решение е ритъмът 1/1 - един ден чисти протеини, един ден протеини плюс зеленчуци. Това редуване е най-подходящо за наднормено тегло, не надвишаващо десет килограма, или за хора, неспособни на по-продължителни усилия. То може да се приложи и след период на ритъм 5/5 за почивка.
• Има и трето решение за неголямо наднормено тегло - ритъмът 2/7 - два дни чисти протеини, седем дни протеини, съчетани със зеленчуци.
• Вариант на 2/7 е 2/0, тоест два дни чисти протеини седмично и пет дни нормално хранене, но без прекаляване. Този режим и този ритъм подхождат най-добре на жени с целулит, които често са слаби в горната част на тялото - бюст, лице, и са много закръглени в ханша и бедрата. Ритъмът 2/0 позволява, особено ако се съчетае с локални манипулации (мезотерапия), да се получат най-добри локални резултати, като се щади горната част на тялото.

 
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Ритъм на редуването
Страница 1 из 11
Поиск:
Monthly Horoscope | Horoscopes | Chinese Horoscopes | Music | Business, Careers (2) (3) (4) (5) | Colleges | Cosmetics | Business, Careers /// College, Universities / Business /// Business / College, Universities, Careers / Films, Movies / Cosmetics /// Business / Cosmetics / College /// Business / College / Top Movies / Tatuajes /// College / Cosmetics / GSM / Business /// Cosmetics / College, Universities / Hard Dance / Business /// Business / College, Universities / Tehno / House Mix / Massage Music /// College, Universities / Business / Tokio Hotel /// College, Universities / Business / Enigmatic Hits / Super Driving Hits /// College, Universities / Business / Buddha Bar / Links / Surprise | Surprise2

Контакт         54.158.119.60           Събота          10.12.2016, 04:59