Как да приготвяме зеленчуците? -



    Нумерология      Карма      Читалня      Ошо      Рецепти      Здраве      Луиз Хей    
   Астрология      Езотерика      Телепатия      Крион      Бог      Чакри      Съновник      Психология      RSS

Хороскопи
Зодии
Натална
Синастрия
Съвместимост
Предсказателна
Ерогенни зони
Любов и Секс
Сексуалност
Еротика
Любовен Хороскоп
Тя и Той
Духовно Израстване


Начало  Регистрация  Вход


Книги
Сентенции
Вампиризъм
Нумерология en
Приказки
Супер Игри
Софтуер | Линкове
Музика | Филми
Благодарност
Игри | Игри
Таро | Цветя
Речник Отзиви



 Пими ®

Страница 1 из 11
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Как да приготвяме зеленчуците?
Как да приготвяме зеленчуците?
В сурово състояние

Стига червата ви да толерират суровите зеленчуци, винаги е за предпочитане да консумирате пресните зеленчуци, без да ги варите, за да запазите витамините им.
• Проблемът с подправянето. Въпреки невинния им вид подправките за салата са един от големите проблеми на диетите за отслабване. И наистина, за много хора суровите зеленчуци и салатите представляват самата основа на диетичното хранене, основа, бедна на калории и богата на влакна и витамини. Което е точно така, стига да не забравяме с какво заливаме тази прекрасна съвкупност от качества. Да вземем един прост пример. В една салатиера, съдържаща две хубави марули или ендивия и две супени лъжици олио, има 20 калории, доставени от салатата, и 200, доставени от мазнината, с което се обяснява провалът на толкова салатени диети.
Редно е също да се разсее едно недоразумение, свързано със зехтина. Това митично олио, символ на средиземноморската цивилизация, е единодушно признато за приятел и закрилник на сърдечносъдовата система, но от това то не става по-бедно на калории от другите видове олио на пазара. Поради всички тези причини през смесената фаза на плана Протал е много важно да не се прибавя към салатите каквото и да е трапезно олио.

Сос винегрет с парафиново масло

Това е най-доброто решение, стига да не ви притеснява хроничната диария. Парафиновото масло има две големи предимства: то не съдържа нито една калория и смазва чревния тракт. Така че каквото и да чуете за него, не му обръщайте внимание - употребата му/дори да е дълготрайна, няма да ви създаде проблеми. Единственият му недостатък е разхлабителният му ефект. Така че внимавайте с дозировката. За да олекотите това трапезно олио, пригответе соса за салатата по следния начин: една доза парафиново масло, една доза газирана вода, една доза горчица и една или две, според вкуса, дози оцет. Изберете качествен оцет, като например винен оцет, балсамов оцет и особено малинов оцет, който е най-подходящ за този вид сос, защото е едновременно кисел и с плодов аромат. Трябва да се знае, че оцетът е подправка, която може да играе голяма роля в отслабването. Отскоро е известно, че човекът долавя четири универсални вкуса: сладко, солено, горчиво и кисело, и че оцетът е единствената подправка, която му доставя усещането за кисело. От друга страна, някои скорошни изследвания са доказали и голямото значение на вкусовите усещания за заситата.
Днес се знae например, "че някои подправки с много силен вкус като карамфилът, джинджифилът, анасонът, кардамомът,предизвикват мощни усещания, които се регистрират от хипоталамуса - мозъчния център, командващ засищането. Затова е много важно да използвате възможно най-широка гама от подправки, за предпочитане в началото на яденето, и да се опитате да свикнете с тях, ако поначало не сте любител.

Сос от кисело мляко или извара

На тези, които не биха се решили да използват парафиново масло, препоръчвам да си приготвят вкусен и естествен сос от олекотен млечен продукт. Изберете натурално кисело мляко, което е по-мазно от обезмасленото и съвсем малко по-калорично. Добавете една гладка супена лъжица горчица и разбийте, както се разбива майонеза, докато се получи гъста маса. Добавете малко оцет, сол и черен пипер.

Като варена гарнитура

Сега е моментът да използвате зелен фасул, спанак, праз, всички видове зеле, гъби, кервиз. Тези зеленчуци могат да се сварят или, което е по-добре, да се приготвят на пара, за да се запази максимално количество витамини. Можете да ги запечете на фурна в соса от месото или от рибата и да си хапнете морски костур с копър златна рибка с домати или зеле, пълнено с говежда кайма. Накрая, печенето във фолио има голямото предимство да запазва и вкуса, и хранителната стойност, особено що се отнася до рибата и по-специално до сьомгата върху постелка от праз или кьопоолу.
Въвеждането на зеленчуци след протеиновия период внася свежест и разнообразие в първоначалния ударен режим, като го прави по-лесен за спазване и по-приятен. През този втори период е практично да започвате яденето с добре подправена салата, богата на цветове и вкусове, или вечер и през зимата със супа, после да преминете към ястието с месо или риба, задушени с уханни зеленчуци.

 
Форум » » » Как да отслабнем завинаги » Как да приготвяме зеленчуците?
Страница 1 из 11
Поиск:
Monthly Horoscope | Horoscopes | Chinese Horoscopes | Music | Business, Careers (2) (3) (4) (5) | Colleges | Cosmetics | Business, Careers /// College, Universities / Business /// Business / College, Universities, Careers / Films, Movies / Cosmetics /// Business / Cosmetics / College /// Business / College / Top Movies / Tatuajes /// College / Cosmetics / GSM / Business /// Cosmetics / College, Universities / Hard Dance / Business /// Business / College, Universities / Tehno / House Mix / Massage Music /// College, Universities / Business / Tokio Hotel /// College, Universities / Business / Enigmatic Hits / Super Driving Hits /// College, Universities / Business / Buddha Bar / Links / Surprise | Surprise2

Контакт         54.197.150.143           Четвъртък          08.12.2016, 05:59